Успіх Assassin’s Creed Shadows здійснить мрію продюсера з Capcom
Творець оригінальних Final Fight та Street Fighter 2, Йошикі Окомота, у відео на власному каналі розповів, що з нетерпінням чекає успіху для прийдешньої Assassin’s Creed Shadows, оскільки це здійснить одну з його давнішніх мрій.
Повертаючись у минуле, в 2005 році пан Окомота покинув Capcom та заснував власну студію Game Republic, тоді ж була створена Genji: Dawn of the Samurai. Події гри відбувались у феодальній Японії, а ігролад поділявся між двома персонажами, швидким та маневреним Йошитсуне та повільним, але сильним Бенкеєм. Так, це звучить дуже схоже на Assassin’s Creed Shadows, лишень заміни імена на Ясуке і Наое.
Побачивши вперше трейлер нової Assassin’s Creed ґеймдизайнер одразу ж згадав про власну студію та її дебютну гру, додавши, що в 2005 році технології та досвід команди не дозволяли реалізувати задум настільки добре, як це виглядає в побаченій ним грі.
Також він жартома зауважив, що Ubisoft нарешті може здійснити його мрію, довівши до ладу життєздатність оригінальної концепції, яку вони з командою придумали у далекому минулому, але тоді не змогли якісно реалізувати. А гарні продажі прийдешньої гри докажуть особисто продюсеру, що його ідея мала куди більший потенціал, ніж він вважав раніше.
Нагадаємо, що Assassin’s Creed Shadows планують випустити 15 листопада на PlayStation 5, Xbox Series X|S, App Store (macOS, iPadOS), ПК (Epic Games Store, Ubisoft Connect) та підписці Ubisoft+. Подробиці стосовно ігроладу є в нашому окремому матеріалі.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)